Algemene Voorwaarden

Algemene voorwaarden

 

Annulering:

Bij Hair and Beauty by Prisca werken wij met een annulerings beleid. Mocht u verhinderd zijn of om een bepaalde reden u afspraak niet kunnen nakomen, dan horen wij dit graag. Dit geschied graag minimaal 24u van te voren. Wij proberen dan gelijk een nieuwe afspraak te maken. Mocht u niet optijd u afspraak annuleren of laat u niks weten, dan willen wij dit wel een keer door de vingers zien. Mocht dit een 2de keer gebeuren, dan brengen wij 50 % in rekening voor de ingeplande tijd. Annuleren graag telefonishe of via een whatsapp of sms bericht. Niet via de voicemail of email.

 

Klachten:

Helaas kan het voorkomen, dat u niet tevreden bent met u kapsel of kleur. Mocht dit het geval zijn, dan horen wij het dit graag en zullen wij ons uiterst best doen om een oplossing te bedenken. U heeft garantie binnen 7 dagen om, dit aan ons door te geven. Wij komen dan uiteraard in overleg langs en zullen op kosten van Hair and Beauty by Prisca u behandeling opnieuw uitvoeren. Hiervoor kunt u bellen/mailen/smsen of whatsappen.

 

Knippen:

Voor alle knip behandeling geldt, dat u haar niet van te voren gewassen word door ons. U dient dit van te voren zelf te doen voor wij komen. Voor alle behandelingen geldt, dat er geen hairstylingsproducten of verzorgingsproducten in het haar gedaan mogen worden na het wassen. Wilt u toch u haren na het knippen of daarvoor gewassen hebben door mij, dan kunt u dit aangeven van te voren. Wij houden hier dan rekening mee in de agenda. Dit zal gebeuren boven de wastafel/ badkuip. Hiervoor zal een toeslag van 5 euro in rekening worden gebracht voor de extra tijd. Ook is het fijn als u een eigen (niet te hoge) kruk/stoel heeft, waar op geknipt kan worden.

 

Kleuren:

Nieuwe klanten: Kleur besprekingen kunt u met mij overleggen via de telefoon. Wat wij adviseren is, om via whatsapp even contact op te nemen. Graag vernemen wij een foto van u huidige haar lengte en kleur in daglicht! Deze foto’s kunt u sturen via ons mobiele nummer. Hiervoor nemen wij uitgebreid de tijd om een bijpassende kleur te vinden voor u haar en gewenste resultaat.

 

Bestaande klanten:

Mocht u al eerder bekend zijn bij ons en wilt u advies over een eventuele nieuwe kleur, dan kunt u dit aangeven tijdens u afspraak. Geef even aan bij het boeken, dat u een kleur bespreking wilt.

Wij hebben altijd een kleurenboek voor een kleurbepaling mee en zullen hier extra tijd voor uitboeken.

 

Voor alle afgesproken kleuren geldt wel, dat wij er vanuit gaan, dat u die kleur ook daadwerkelijk wilt. Wij nemen namelijk de afgesproken kleuren mee en kunnen dus niet veel veranderen, als wij al op lokatie zijn. Wilt u toch veranderen, dan kan dit minimaal 3 dagen van te voren. Kleuren worden uitgespoeld boven de badkuip of boven de wastafel. U hoeft hiervoor geen handdoeken en shampoo/conditioner voor te hebben. Wij nemen alles mee. Ook beschikken wij over een opzetstuk voor op de kraan met een doucheslang, om u makkelijker te kunnen helpen. Ook komt het weleens voor, dat klanten het fijner vinden om het zelf uit te spoelen of te gaan douchen en ik na het knippen en inzetten van de kleur naar huis mag gaan. Dit is natuurlijk geen probleem, omdat sommige liever douchen en hun haar zelf willen drogen. Wij begrijpen dit volkomen, maar kunnen dan geen garantie bieden en controleren of alles goed is gegaan. Dit kunt u van te voren aangeven. Er wordt dan wel aangeraden een conditioner/of spray vorm te gebruiken, om het chemisch proces te stoppen. De Prijzen blijven hiervoor wel hetzelfde.

 

Negatief advies:

Wij zullen altijd 100 % eerlijk zijn op het gebied van advies geven en onze kennis en ervaringen toepassen. Ook denken wij altijd in het belang van het haar en wat bij de klant past. Mochten wij een behandeling afraden en wilt u toch, dat wij dit uitvoeren, dan is dit helemaal geheel op eigen risico. Wij zijn dan nergens voor aansprakelijk en de garantie vervalt dan.

 

Betalingen:

Betalingen dienen via Tikkie overgemaakt te worden gelijk na de behandeling. Overmaken via internet bankieren kan alleen in overleg. Met contant geld betalen is niet mogelijk. Tikki's dienen binnen 48u betaald te worden. 

 

Parkeren:

Hair and Beauty by Prisca komt aan huis met de auto. Mocht u in de stad wonen en heeft u geen parkeergelegenheid, dan dient u dit van te voren door te geven. De parkeerkosten (tarief van de parkeergarage) zijn voor eigen rekening en komen bovenop de behandelingsprijzen.

 

Ziekte en medicatie:

Mocht u lange tijd ziek zijn of heeft u de griep, hormoonschommelingen, overgansverschijnselen, zwanger of andere redenen, dat u ziek bent of medicatie slikt, dan horen wij dit graag. Dit kan namelijk van invloed zijn op chemische behandelingen en zullen in sommige gevallen voor eigen risco zijn of afgeraden worden. Hoofdhuid aandoeningen dienen van te voren door geven te zijn. Op basis hiervan kijken wij of de behandeling afgeraden wordt of niet uitgevoerd kan worden.

 

Tijd:

Wij proberen altijd zo goed als mogelijk in te plannen. Houd er rekening mee, dat een behandeling iets uit kan lopen of dat het voorkomt dat wij iets later kunnen zijn. Wij proberen het te voorkomen, maar willen voor iedereen de tijd nemen die nodig is. Voor knippen staat een tijdsduur van ong. 30 min p.p, verven en knippen 90 min, uitgroei 60 min +/-, fohnen 30 min, gehele kleuring 60 t/m 75 min.

 

Kortingen:

Kortingen of de combi familie/vrienden voordeel actie geldt niet bovenop lopende actie’s. De familie/vrienden korting geldt alleen, als er meer dan 3 mensen op dezelfde plek/tijd een behandeling hebben geboekt op hetzelfde adres. Niet verspreid over verschillende dagen.

 

Reviews:

Reviews, reposts en shoutouts waarderen wij enorm. Wij zijn ontzettend blij om te horen of te zien, dat onze klanten tevreden zijn. Mocht jezelf een leuke foto hebben van jouw haar, nagels en make-up etc. Stuur ons dan een mail/DM via instagram, dan verschijn je op onze pagina of instastory en Facebook. Graag ontvangen wij daarover een goedkeuring, dat je daarmee wel akkoord gaat. Is dit niet het geval, maar wil je het ons wel laten zien zijn wij daar ook heel blij mee!

 

Buitenland:

Voor internationale klussen zijn wij zeker te boeken. Hiervoor kunt u het beste met ons contact opnemen telefonische of per mail. Hiervoor gelden andere regels en tarieven.

 

Kinderdagverblijven Bso’s en groepen:

Hoe meer mensen op dezelfde plek, die een behandeling willen, hoe beter voor onze agenda, hoe beter voor u portemonnee. Voor groepen boven de 8 mensen of kinderen kunnen wij een leuke korting aanbieden. Voor vragen of tarieven kunt u contact met ons opnemen.

 

Eigendommen:

Voor eigendommen, die tijdens een behandeling kapot gaan, kan worden schade verhaald. Dit geldt voor beide partijen.

 

Ziekte kapper ongevallen:

Bij ziekte en ongevallen wordt u z.s.m. op de hoogte gesteld. Het kan zijn, dat wij een afspraak opnieuw moeten inplannen o.v.b. of uitstellen, tot de desbetreffende persoon weer beter is.

 

Vakanties:

Vakanties en op dagen dat wij gesloten zijn, worden zo snel als mogelijk aangeven op instagram, facebook en op de website. Volg ons op social media om op de hoogte te blijven.

 

Producten:

Alle producten zijn van proffesionele kappers/ nagel merken. Voor meer informatie kunt u op onze site terecht onder het kopje ‘behandelingen / producten’.

 

Hygiene:

Hygiene is uiterst belangrijk in ons vak en wij zullen hier ook ons uiterst best voor doen, dit in praktijk te stellen. Alle nagels materialen worden helemaal gedesinfecteerd en gereinigd. Voor sommige handelingen worden wegwerp materialen gebruikt. Onze kapmantels scharen etc. worden geregeld schoongemaakt en vervangen. Het is mogelijk op een eigen nagelsetje met vijlen/bokkenpootje etc. aan te schaffen in een etui, die voor u alleen persoonlijk word gebruikt tijdens alle nagelbehandelingen. Hiervoor betaald u per set 7,50.

 

Luizen en kids:

Alle kinderen worden van te voren gecheckt op luizen. Ook bij volwassen, waarvan wij denken, dat zij luizen kunnen hebben. Zonder check word er niet geknipt, ookal heeft u zelf gecheckt. Mocht u kind luizen hebben, dan zullen wij direct de behandeling stoppen en wordt er niet (door)geknipt. Helaas rekenen wij hier wel de gehele kappersbehandeling voor. De rest van het gezin kan, dan helaas niet worden geknipt. Wij zullen ons uiterst best doen om u advies te geven voor een bestrijding tegen luizen.

 

Eigen producten:

Voor het gebruik van eigen producten geldt eigen risico. Dit is zeker mogelijk bij ons en toegestaan.

Bij het kleuren raden wij dit wel af. Onze producten zijn namelijk afgesteld voor een langer kleurbehoud en sluit het chemisch proces weer af.

 

Allergieen:

Voor allergienen zoeken wij een bijpassende oplossing. Wij beschikken over een lijn voor de gevoelige huid. Zowel de haarverf, haarproducten als de wenkbrauwverf. Mocht u een allergie test willen van de verf, dan kunt u dit aangeven. De uitslag van een test duurt vaak 24u. Hierbij word puur verf op de huid in je armholte aangebracht.

 

Schoonmaak:

Hair and Beauty by Prisca zorgt dat alles netjes achtergelaten word. Wij beschikken over een eventuele bezem en stoffer en blik.

Mocht u graag willen dat wij de haren netjes opruimen, dan zult u hiervoor zelf u eigen stofzuiger te leen stellen.

 

Werkgebied

Amersfoort en omstreken

Werktijden

Social Media

Woont u verder weg, maar wilt u toch door mij geholpen worden?

Neem dan contact met mij op.

Voor bruiden en speciale opdrachten maak ik een uitzondering.  Hiervoor geldt een minimale besteding en een kilometervergoeding. 

Dinsdag:


Vrijdag:




09:00 - 21:00


09.00 - 21.00





© Copyright 2018

Hair & Beauty by Prisca

Instagram:

@hairandbeautybyprisca

Tag ons in een zelfgemaakte haar, make-up of nagel foto met #myhairandbeautybyprisca en verschijn op onze instagram en story